To były intensywne i pełne niezapomnianych wrażeń 2 dni…
Chętni uczniowie z klas 5, 6 i 8 wybrali się na wycieczkę do Warszawy, zorganizowaną przez biuro podróży MM Travel oraz panie: J. Kurpiewska, A. Pankiewicz, M. Dobrzyńska, K. Grohs. Zwiedzanie rozpoczęło się w Ogrodach Biblioteki Uniwersyteckiej, umiejscowionych na dachu budynku. Następnym punktem było Centrum Nauki Kopernik- raj dla miłośników nauki, wiedzy i eksperymentów. Po wyjściu z CNK spotkaliśmy się z p.przewodnik, która oprowadziła nas po najważniejszych punktach
i obiektach stolicy. Podziwialiśmy budynki luksusowych hoteli- Bristol i Europejski, pomnik J. Piłsudskiego, Grób Nieznanego Żołnierza, Pałac Prezydencki, pomnik
A. Mickiewicza, Pomnik Małego Powstańca, Barbakan oraz niezwykłe i przepiękne wnętrza Zamku Królewskiego. Zmęczeni wędrówkami po stolicy udaliśmy się do komfortowego ośrodka na obiadokolację i nocleg. Wczesną pobudką i pysznym śniadaniem rozpoczęliśmy drugi dzień warszawskiej przygody. Na widok Stadionu Narodowego w autokarze zabrzmiało gromkie: ,,Polska, biało- czerwoni!!!” Byliśmy wszędzie tam, gdzie bywają nasi piłkarscy idole i siedzieliśmy na ogromnych trybunach. Wrażenia niesamowite. Następnie udaliśmy się do Pałacu Kultury i Nauki, by z 30 piętra podziwiać panoramę Warszawy. Jeszcze tylko obiad, zakup pamiątek, ostatni rzut oka na Plac Zamkowy i warszawskie kamienice… Zmęczeni, ale zadowoleni udaliśmy się do Grudziądza.