4 czerwca (czwartek)
j.angielski
Temat: Poznajemy miejsca wakacyjne
Zad.dom.: zad. 2 ze str. 72 w ćw.
28 maja (czwartek)
j.angielski
Temat: Powtarzamy materiał z rozdziału 6: rodzina, cechy charakteru.
Zad.dom.: zad. 1 i 2 ze str. 69 w ćwiczeniach (na ocenę). Wykonane zadania proszę przesłać na adres [email protected]
W ramach powtórzenia słownictwa z działu 6 zrób quiz:
1. aktywuj link https://quizizz.com/join
2. wpisz kod dostępu: 0057020
3. wpisz swoje imię
4. zacznij grę
5. posłuchaj i wybierz właściwy obrazek
Miłej zabawy:)
Quiz będzie aktywny do 4 czerwca 2020r.
21 maja (czwartek)
j.angielski
Temat: Poznajemy i nazywamy cechy charakteru.
Zadanie domowe: Zad. 2 ze str. 63 (dokończyć), Zad. 1 i 2 ze str. 67 w ćwiczeniach. Zadań nie trzeba przesyłać do mnie.
13 maja (czwartek)
j.angielski
Temat: Słuchamy historyjki ” A New Friend”, opisujemy wygląd postaci.
Zad. dom.: zad. 2 ze str. 62 oraz zad. 1 ze str. 63 w ćwiczeniach
7 maja ( czwartek)
Temat lekcji: Opisujemy wygląd członków rodziny.
Zad. dom.: Zad. 1 i 2 ze str. 61 w ćwiczeniach. Zadanie 2 proszę przesłać do oceny na adres [email protected]
23 kwietnia (czwartek)
j.angielski
Temat: Nazywamy tradycyjne słodycze.
Zadanie domowe: Zad. 1 i 2 ze str. 56 oraz zad. 2 ze str. 57.
16 kwietnia (czwartek)
j.angielski
Rozwijamy umiejętność klasyfikowania: warzywa, owoce, produkty mięsne i mleczne.
Zadanie domowe: str. 54, 55 w ćwiczeniach.
6 kwietnia 2020 (poniedziałek)
religia
Podczas zbliżających się Świąt Wielkanocnych w Wielką Sobotę nie będzie tradycyjnego święcenia pokarmów w kościołach. Ma je zastąpić błogosławieństwo w rodzinach. Tekst do pobrania.
2 kwietnia (czwartek)
j.angielski
zad. dom. – Zad. 1 i 2 ze str. 53 w ćwiczeniach oraz zad. 1 ze str. 57 w ćwiczeniach.
31.03.2020 (wtorek)
j.angielski
W ramach powtórzenia słownictwa z poprzednich działów zagrajcie w grę planszową z rodzicami, która znajduje się na str. 50 w podręczniku. Nie mieliśmy na to czasu na lekcji:(
Zasady gry są następujące: każdy gracz kładzie na polu startowym w podręczniku pionek (możesz wybrać postać znanych Tobie bohaterów: Colin, Gary, Bella, Lucy). Rzucaj kostką, mów, o ile pól i przemieszczaj się na polu planszowym, np.: Colin – six. Jeśli staniesz na polu z obrazkiem lub działaniem matematycznym, powiedz, co się znajduje na obrazku, lub podaj wynik działania. Ten, kto pierwszy stanie na polu końcowym, wygrywa grę. Powodzenia!
23.03.2020 (poniedziałek)
Podręcznik polonistyczno-społeczny – str. 36-37. Ćwiczenia polonistyczno-społeczne – str. 34.
Podręcznik matematyczno-przyrodniczy – str. 34-36.
Ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze – str. 32.
20 marca (piątek)
Ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze – str. 31.
Ćwiczenie: przygotuj kartkę lub zeszyt
- w lewym górnym rogu – wpisz wszystkie samogłoski, ich znaki małe i wielkie
- w prawym górnym rogu – wpisz wyrazy rozpoczynające się od liter b, B, r, R
- w lewym dolnym rogu – narysujcie duże koło, a w nim kilka kół coraz mniejszych
- w prawym dolnym rogu – wpisz zdanie z wyrazem „kolega”.
19 marca (czwartek)
edukacja wczesnoszkolna
Podręcznik polonistyczno-społeczny – str. 34-35.
Ćwiczenia polonistyczno-społeczne – str. 33.
Zeszyt do kaligrafii – str. 58-59.
Ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze – str. 30.
religia
Znamy trzy modlitwy: Aniele Boży, Zdrowaś Maryjo, Ojcze nasz. Przy tych modlitwach módl się z rodziną. Do wybranej modlitwy wykonaj rysunek. Możesz ja sobie wylosować na kole fortuny.
18 marca (środa)
edukacja wczesnoszkolna
Podręcznik polonistyczno-społeczny – str. 33.
Ćwiczenia polonistyczno-społeczne – str. 32.
Zeszyt do kaligrafii – str. 56-57.
biblioteka
Uczniowie, którzy jeszcze nie wykonali ilustracji do pierwszej wypożyczonej książki z biblioteki proszę o zrobienie jej. Ciekawe prace będą nagrodzone.
17 marca (wtorek)
edukacja wczesnoszkolna
Podręcznik polonistyczno-społeczny – str.32.
Ćwiczenia polonistyczno-społeczne – str. 31.
Podręcznik matematyczno-przyrodniczy – str. 32-33.
j.angielski
Uzupełnić zadania na str. 50, 51 w zeszytach ćwiczeń
16 marca (poniedziałek)
edukacja wczesnoszkolna
Podręcznik polonistyczno-społeczny – str. 30-31.
Ćwiczenia polonistyczno-społeczne – str. 30.
Podręcznik matematyczno-przyrodniczy – str. 30-31.
Ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze – str. 28-29.
religia
Bardzo proszę o rozmowę z dzieckiem o czasie Wielkiego Postu, postanowieniach wielkopostnych, aby dziecko zrozumiało, że cierpienie i śmierć Pana Jezusa jest dowodem Jego miłości do ludzi. Proszę utrwalić tekst modlitwy ,,Któryś za nas cierpiał rany Jezu Chryste zmiłuj się nad nami”.
13 marca (piątek)
edukacja wczesnoszkolna
Ćwiczenia polonistyczno-społeczne – str. 29
Zeszyt do kaligrafii – str. 53-55.
Ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze – str. 27.
j.angielski
a) zaloguj się na stronie www.macmillaneducationeverywhe
b) opracowuj dział 5 (Unit 5), lekcje 1-5 (Lesson 1-5)
12.03.2020 (wtorek)
Podręcznik polonistyczno-społeczny – str. 24-29.
Ćwiczenia polonistyczno-społeczne – str. 28.
Podręcznik matematyczno-przyrodniczy – str. 26-29.
Ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze – str. 25-26.